נוספים [עדי ראיה נוספים מעידים] עדת ראיה חולקת את מה ההתרחשות אליה היא היתה עדה בטיסת יונייטד מס’ 85, “לא היתה שום אפליה”.

0
DDMS IconNever Miss Another Deal - Follow DansDeals on Facebook

This is a translation of this post into Hebrew thanks to DDF Member Exgingi.

עדכון: זה עתה דיברתי עם סול ואווה ח. אשר ישבו במושבים 46E ו-46F. הם היו בין הראשונים שעלו על הטיסה במחלקת תיירים וראו את מה שהתרחש מההתחלה. עדותם תומכת במה ששמעתי מנייג’ל בכך שהם מאשרים שהם שמעו שנריה הסכימה בהתחלה להחליף מקומות, עד שהיא התחרטה כאשר נייג’ל הסיר את כובע הבייסבול שלו וגילה את הכיפה שלו. סול תיאר שבאותו רגע נריה התפוצצה ועבדה בחריצות במשך כל הטיסה להפיץ את ה”חדשות” על האירוע שמעולם לא התרחש.

במושבים 46J, 46K ו-46L ישבו אשה ושני גברים שצעקו בקולי קולות והצטרפו להצגה, אך כאשר הדיילת שאלה אם הם מתכננים לעשות בעיות, הם אמרו שלא והפסיקו לייצר מהומה.

כאשר דייל ניגש אל נריה באמצע הטיסה, היא אמרה לו שהיא חשבה ש”החרדי” הוא גרוע, אבל יונייטד גרועים עוד יותר!

הם מאשרים שלא הייתה שום אפליה, ושנריה התפוצצה ללא שום סיבה מעבר לרצון לייצר הצגה. במשך כל הזמן נייג’ל שמר על נימוסים וג’נטלמניות ללא רבב.

האם הייתם בטיסה והייתם עדים למה שהתרחש? אנא כתבו ל-dan@dansdeals.com על מנת לשתף את מה שראיתם.

 

אמש, כתבתי אודות שיחה שהיתה לי עם נייג’ל מ. לגבי החוויה שלו בטיסת יונייטד מס’ 85 מנתב”ג לניוארק בה הוא הואשם על ידי העיתונאים הישראלית נריה קראוס באפליה כנגד נשים. נייג’ל סתר את האישום באופן מוחלט ואמר שהוא בסה”כ רצה לשבת ביחד עם בנו וידידו בשורה אחת. הוא ציין שנריה הסכימה להחליף מושבים עד שהיא שינתה את דעתה כאשר הוא הסיר את כובע הבייסבול שלו, שגילה את הכיפה השחורה שלראשו.

החלק המצחיק והפגום ביותר ב”סיפור” של נראיה הוא שנייג’ל שמלכתחילה ישב ליד גבר בסופו של דבר ישב ליד אישה בעצמו. ייתכן שכאשר נריה לא הבינה את הסיבה לבקשתו של נייג’ל, היא התעצבנה כל כך עד שלא היתה מסוגלת להקשיב למלה אחת מפיו ולהבין שאין שום קשר בין מגדר לבין בקשתו.

היום דיברתי עם עדינה לוין, שישבה במושב 47J, מושב המעבר ליד נריה קראוס, אשר ישבה במושב 47F.

ידיד שלה היה זה שישב במושב 47E, בין נייג’ל לבין נריה, כפי שכתבתי אמש.

היא שמה לב לראשונה שמשהו לא טוב מתרחש כאשר היא שמעה את נריה צורחת שאסור לאפשר לנייג’ל “להחליף את המקומות של כל הטיסה רק כי אני אישה”.

עדינה אומרת שנייג’ל היה מאוד רגוע, כאשר הוא שאל את נריה מדוע היא מתנהגת בשנאת חרדים ושלבקשתו אין שום קשר להיותה אישה. נריה צעקה בחזרה שהיא אינה אנטי-חרדית ושנייג’ל בסה”כ מפלה נגדה בשל היותה אישה.

מספר גברים בשורה 46 לפניה הצטרפו למהומה רק משום שהיא צעקה והפכה את הכל להצגה ללא שום סיבה.

היא שמעה איך אנשי הצוות של יונייטד אמרו לנריה שהם יבטלו את הטיסה בגלל ההצגה שהיא עושה. היא גם מאשרת שהם אמרו שהם יבצעו נחיתה בלתי צפויה במצרים אם תהיה הצגה נוספת כאשר המטוס יהיה באוויר. בשלב זה נריה הציגה את עצמה כעיתונאים ואמרה שהיא תפרסם איך יונייטד מתייחסים אליה בכל העולם.

עדינה משוכנעת שנריה המציאה את המצב בכדי לייצר דרמה מיותרת משום שלא הייתה שום אפליה.

עדינה מציינת שהיא לא מצליחה לישון בטיסות, ובשך כל הטיסה היא ראתה שנריה עובדת במרץ על הסיפור. היא דיברה בקולי קולות והפריעה לסובבים. היו לה שני מכשירי אייפון ששימשו להקלטה וצילום של הכל.

היא מאמינה שנריה גם הקליטה בסודיות שיחות בין הידיד שלה שישב במושב 47E לבין נייג’ל במושב 47D. נריה גם נסתה להשיג הקלטות של הדיילים מהנוסעים שסביבה בכדי לאשר את גרסתה ועדינה ראתה איך היא עורכת קטעי וידיאו בשעת הטיסה.

עדינה ראתה גברים בשורה שלפניה במושבים 46K ו-46L מתארים לדייל האמריקאי שנייג’ל מפלה ושהדייל השיב שיונייטד איננה מאפשרת שום אפליה. אולם, כל זה מבוסס רק על כך שהאנשים שישבו לפניה שמעו את הצעקות של נריה אודות אפליה ואז חזרו על המידע השגוי לדייל.

עדינה חשה בחילה מהאופן בו האירוע היה מבויים, ושמחה שהיא שבה לביתה כעת.

DansDeals פנה לחברת יונייטד, לנריה קראוס, ולאישה שישבה במושב 47E והחליפה מושבים לקבלת תגובה. הסיפור יעודכן אם וכאשר תתקבל תגובה כלשהי

Leave a Reply

Be the first to comment

All opinions expressed below are user generated and the opinions aren’t provided, reviewed or endorsed by any advertiser or DansDeals.

wpDiscuz