TCL A1 Reconditioned Smartphone For $0.99 From Tracphone!

47
DDMS IconNever Miss Another Deal - Follow DansDeals on Facebook

Update: DEAD!


HURRY! TCL A1 Reconditioned Smartphone For $0.99 From Tracphone!

1. Add the phone to your cart and then select a $15 plan.

2. Add a SIM Card for $0.99 and then select “SERVICE PLAN NOT NEEDED AT THIS TIME.”.

3. Use $15 off code: 99138

On mobile phones you may have to click enter or “go” on your keyboard before you can click apply for the code.

The total will be $0.99 with free shipping at checkout!

The site may load slowly on select pages.

Leave a Reply

47 Comments On "TCL A1 Reconditioned Smartphone For $0.99 From Tracphone!"

All opinions expressed below are user generated and the opinions aren’t provided, reviewed or endorsed by any advertiser or DansDeals.

Sort by:   newest | oldest
pH

Are these phones unlocked?

Avi

No. Prepaid with TracFone.

m h

Will you have to renew the plan every month ?

BCL

Do you delete the $15 plan at checkout or keep in cart?

Gaby

What about the phone plan?
Free for the first month and after that? Automatic cc charge?

Yochai

No auto payment

Eric

In for one!!

Thank You!!

Menachem

Getting stuck at the last step. Where it sends u a code to your cellphone. It wont send it. Guess they caught it already

HelpMe

New banner: Plan Purchase Required.

Mendy

Does it matter whether you choose AT&T, T-Mobile or Verizon for the SIM?

flyer

can u unlock it with one of these companys for a few $ [$2.99]?????

Yochai

You can search eBay for unlocking codes

jake

mine was totally free. didn’t even ask for CC info

Sruli

Which sim card are you supposed to get?

Yochai

Doesn’t matter.
The point is having more then a 0$ balance.

Mordechai

The slow website is excruciating.

Sam

Are there any reoccurring fees?

flyer

@Yochai the question is if its possible to unlock i have another phone from tracphone and it can NOT be unlocked so can THIS one be unlocked??? thnx

Yochai

It’s very hard to get them unlocked. I heard they work unlocked in Yemen

Gittel

Got it. Thanks.

Paid $2.29 including tax

Website is extremely slow.

Anonymous

They want $1.30 in taxes for a .99 item

Shlopho

What’s the value in this? Does the phone work for the first month?

Yehuda

OOS

darren

showing Availability: Out of Stock

Faigy V.

Dead

T

Dead. Says insufficient inventory to fulfill request. Website was so slow on mobile browser. It took me 20 min to get to purchase page.

MD

Telegram channel didn’t receive this deal until 8:33AM!

anonymous

what does service plan not needed at this time mean? didnt i select $15 a month?

Menachem

Any chance they will actually ship?

They charged me already for both separate orders…

Gaby

It’s asking me for a safepass code but I haven’t gotten it

Sam

Did anyone get a confirmation email. I screenshotted the order number but did not get any emails from tracfone

Menachem

Nope. But they charged my card….

Yochai

Both my orders shipped!

Yochai

They requested return to shipper.

Emes

Orders marked shipped but only one shows it shipped with the phone!

Anonymous

I have the order # but never received an email confirmation.

anon

fedex intercepting, returning to shipper

Eli

same here – fedex blocked it last minute.

Dead deal

Please accept our apologies. We regret to inform you that the promo code that was used on your order cannot be applied, as this code was erroneously posted to a deal site.

Your order has been canceled, and any charges made on your credit/debit card will be fully refunded within 3-5 business days.

We sincerely apologize for any inconvenience.

\"erroneously posted to a deal site\"

I got the same email.

Not too disappointed – not sure that reconditioned phone is even worth $1

Steve

EMAIL RECEIVED FROM TRACPHONE:
Please accept our apologies. We regret to inform you that the promo code that was used on your order cannot be applied, as this code was erroneously posted to a deal site.
Your order has been canceled, and any charges made on your credit/debit card will be fully refunded within 3-5 business days.
We sincerely apologize for any inconvenience.

Eric

Delivered Yesterday!!

wpDiscuz